Saturday, 7 April 2012

nak ke x ??

hyepp ! aness kena g lagkawi ouhh selasa neh ! balik daripada lagkawi hari khamis . jumaat dah cuti , ingt nk gerak blik umah teros sebb dah dekad ngn jetiii ! tapiii jumaat sabtu kena pergi konvo plakk tlong2 kolej . haihhh , dan ke baju aness tuh nk kering ???? letih x agk2 nye eaaa ? alahaiiii ! line kat lagkawi ade kan ? haaa pakai dg mesti ade ! BERSAMAMUUUU ~ hahaha

masihhh keliru :(

macm nk continue stdy , sebab stay rumah pon bukan ade ape . alahaiii ! tp mcm x pulak , sebab adex aness pon nk setat stdy dah bulan julai , insyaALLAH if dapat la . nk keja xtau lhaaa keja ape ? nk ke aku pegi KL ? kawan2 semua kat sane . HELP ! plishhhh sape yang blehh tulong settel kan ini masalah ? then fasal wang fulak 1 kes . mcm malang je life nihh . tiap kali pk duit mula nak serabott ox ! grrrr xde ke kat dunia yang pakai daun jer . tggal petik je beli ape pon . xpon wat sistem BARTER ! muahahahaha saheh lawak giler ! nnti g KONVO *padahal aness xkonvo punnn ~ PEGI TLONG JER 
konvo nnti mesti jumpe membe2 KKBD dulu . dah lame xjumpe dowg . sad ! kalu jumpe aku takuittt xjadi keja pulokkk ! hahaha ape2 pon , hope nnti jumpe blehhh hilang miss siikit kat budax gilerrr KKBD ! :) aummmmmm<3

No comments:

Post a Comment