Monday, 2 April 2012

PAGI olls ^^

ahahhh ! pgpgpg ! pg2 jer lg dah tintong , haha mkn da korg ??? wahhhhh laju kowg makn ? aku blom g .. lapiaqqq nih ! *pekatnya kediah , MUAHAHAH ok , aku nk story pgpg ni pasal exBFF aku tuh . dis is mean story part 2 la . haha , okehh ! afta kami xcontct antara aku n wanie uhh . ade sowg mamat yang dikenali sbgai HAZWAN n dy adalah dak satu skola ngnaku jgak , merangkap kawan baik lhaa kan . dy yang beria-ria nk cantumkan aku ngn wanie ni menjadi 1 ! tp aku xterdaya n xboleh g nak maapkan dy . beb , terokk kod ape dy wat uhh . aku g umah dy . dy bagi goodie bag yang kecikk uhh n terkandung mengandung cincin n kristal yang ade bear tron salju salji tuh kat aku dengan bgtau nah 'nah . RYZAL bg' . *ryzal uhh , mamat yang dy nyamar n cilok pic mamat tuh kat FB lhaa . nma fb mamat uhhh ED HAWKK ! alahaiiii sampai aty gler , terkilan auuu ! setaonn gk laaa aku xcontact ngn dak sg.bulohhh uhh . smpailhaa wan dtg n kte dy nak aku ngn wanie tuhhh baikk blikkk . aku pon pikir sejenak , mmg aku miss at NOR AZUANIE tuh . tapi beragak lhaaa layan kawan baik dy mcm ni !! eeeee GERAM koddd ! cettttt ! ape laaa slah aku smpai dy layan aku ceni . org xlayan dy ke smpai nk dapat kan perhatian dgn cra songsang ceni ???? sbarrr je .
duniaaaa ni kecik jer smapai wan bleh contact aku blik , now aku try diri aku untuk mcg ngn wanie , terima dy blik . setaon tuh da ckop mungkin untuk dy . hope dy xbt lgi n aku hope bkan dengan cre tu untuk dapatkan perhatian dari org sekeliling .  pasnihh , mungkin aku xkan percya lg dgn dy cuma bleh trima dy sbagai kawan dengan perlahan ^^ aku baik x ? hahahahaha POYOS ! HWAITINGGG :)

No comments:

Post a Comment